دختر آفتاب

یاد داشت

1390/6/19 12:48
نویسنده : هلیا
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

بی مقدمه شروع میکنم .من از اول تابستون برای دریافت کتاب های درسی ثبت نام کردم وقرار است که پس

سه ماه انتظار شیرین در روز بیستم  یعنی حدود دو روز دیگر بروم و کتاب هایم را تحویل بگیرم و از این موضوع

خیلی خوشحالم چون دوست دارم زود تر بفهمم که قرار است امسال در مدرسه چه درس هایی بخوانم .

کم کم تابستون هم در حال به پایان رسیدن است  ولی من باز هم خوشحالم چون دوباره به مدرسه میروم

وسرم گرم می شود چون توی تابستان با اینکه دو تا کلاس می رفتم ولی باز هم حوصله ام سر می رفتم.

این جمله رو هم از ته قلبم میگم  که دوست دارم این دوران مدرسه ام تا اخر عمرم ادامه داشته باشه.

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
20 شهریور 90 15:18
دنيا قانون باورها و لياقتهاست! و باور من اينست تو لايق بهترينها هستى...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر آفتاب می باشد