دختر آفتاب

یاد داشت

1390/6/27 16:31
نویسنده : هلیا
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

از همه ی کسانی که از وبلاگ من بازدید میکنن خواهش میکنم برای که اگر از وب من خوشتون اومده برای

من نظر بزارین و چون ضرب المثل هایی که می نویسم خیلی زیاد هستند ومن نمیدونم کدوم ضرب المثل

مورد پسند شماست  پس برام نظر بزارین و به من بگید که کدوم ضرب المثل مورد پسند شماست و اگر اون

ضرب المثل توی کتابم بود و وقت نوشتنش رو داشتم براتون می نویسم

                                                                   پس منتظر نظراتتون هستملبخندلبخندنیشخندنیشخندماچماچ

 

niniweblog.com

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
30 شهریور 90 15:18
کبوتر قشنگم دوست دارم پروازت رو به اوج باشد می خواهم تو بهترین باشی آرزو دارم بتوانم یاریت کنم تا سرافراز به مقصد برسی دستانم میلرزند ... امانتی گرانبها...نگینی ناب و نتراشیده.. خدایا کمکم کن دلبندم پرواز سخت است... ولی ناممکن نیست... پس بشنو این ناگفتنیهای پرواز را......... پرنده کوچولوی من وقت پرواز نزدیک است باید بالهایت را قدرت دهی نترس آسمانی که در آن اوج خواهی گرفت نگاهبان دارد خدایی که در آسمان قلب توست نگاهبان همه قلبهای آسمانیست پس قوی باش و از افتادن نهراس! این را برای همیشه به خاطر بسپار: فقط خدا میدانی چقدر دوستت دارم ؟ اما میدانم که خدا خیلی بیشتر دوستت دارد... پس مراقب باش تا قلب آسمانی ات همیشه خدایی باشد و انوار رحمت الهی بر قلبت بتابد. چرا که خطر درکمین است و این دل پاک خدایی خواستار زیاد دارد اگر آنی خالی از یادخدا باشد با یاد غیر او پر میشود ... غبارآلود میشود پس... لحظات شادي خدا را ستايش كن لحظات سختي خدا را جستجو كن لحظات آرامش خدا را مناجات كن لحظات درد آور به خدا اعتماد كن و در تمام لحظات خدا را شكر كن
یکی تو این دنیای شلوغ
1 مهر 90 19:45
چشم


شما؟





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر آفتاب می باشد