دختر آفتاب

وقتی که من نی نی بودم

1390/3/30 12:06
نویسنده : هلیا
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

وقتی که من نی نی بودم این طوری-------------------------------------------------->پستونک میخوردم

 

وقتی که من نی نی بودم این طوری-----------------------------------------------> گریه میکردمniniweblog.com

 

وقتی که من نی نی بودم این طوری------------------------------------------->میخابیدم

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

 

وقتی که من نی نی بودم این طوری------------------------------------------->شیر می خوردم

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
8 تیر 90 1:10
نی نی نازی بودی!





ممنون
مامان صبا
7 مرداد 90 17:16
سلام عزیز دلم تبریک میگم بزرگتتتتتتر شدی. صمیمی مجید دلبندم نه سمیمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر آفتاب می باشد